Paff

Jag känner mig galet stolt!
Medan andra står ute och fryser röven av sig runt stora eldar så sitter jag inomhus och pluggar. Har nämligen börjat med mitt historia-arbete.

Satt och googlade lite bilder på "kryddhandeln" bara för kul liksom och bara för att se om det fanns någon flaschig bild som man kan sätta på framsidan. I vilket fall som helst så googlar jag orden och scrollar ner lite. Då blir jag så sjukt paff när jag ser att jag får upp samma tröja som jag lade in bild här på i bloggen för någon dag sedan. Dessutom får jag upp en grillbild som jag också använt för inte allt så länge sen. Dessa bilder länkar sedan till min blogg. Och jag blir så sjukt förvånad och känner mig jättespeciell av någon underlig anledning. Eller så är jag kanske bara sjukt dum och överdriver allt?



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0