Mycket kvar, men det närmar sig tack och lov

Ahahahahahahah. Nu fick jag allt till det i rubriken.. Hehe "tack och lov". =D

Den som hade för sig att terminssluten inte bjöd på särskilt mycket plugg, kan ju gå och dra något gammalt över sig. Gud vad mycket det är vi ska hinna med på så kort tid. Dessutom går det bort så mycket skollektioner så jag antar att det blir ännu mer eget arbete än vad som egentligen var tänkt. Men men, life's a bitch.

Känner mig ganska effektiv denna eftermiddag. Städade när jag kom hem, plockade ihop lite smutskläder som mor min ska få tvätta och sen satte jag mig ner och gjorde min spanskaläxa och biologiläxa. Score!


Skönt med fredag imorgon ialla fall. Engelska, långt hål, matte och sen slut för dagen. 12.15. (Då förutsätter jag att vi inte har någon lärar-ledd svenskalektion)

Bara för att få in lite fler bilder i bloggen så tänkte jag visa vad jag (pappa) köpte från H&M igår. Fick hem ett stort paket, men behöll slutligen bara två saker. Så typiskt!
 
och...

Har verkligen typ ingen schysst basic klänning, och denna kostade inte så mycket. Så jag slog till och har inte ångrat mig än iaf =)

/Anna

Kommentarer
Postat av: Daniela

HAHAHAHAH, fattade typ tredje gången jag läste början :D

2011-04-28 @ 21:50:28
URL: http://fridaochdaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0