I feel good

Å fan. Det känns ju bra nu ju!
Har kommit på vilket ämne jag ska skriva mitt historiaarbete om, så nu gäller det bara att ingen annan tar det innan mig samt att Inga-Lill godkänner det. Men det tror jag nog att hon skulle göra. Förhoppningsvis. Men å andra sidan är det ju inte vem som helst vi pratar om, så man vet aldrig ;)

Ledtråd till mitt val av ämne =) Rätt gissning kan belönas med en kram :P

Har även gått igenom redovisningen en gång eller två. Den känns också under kontroll. Den känns inte så seriös, så jag orkar inte lägga ner mer tid på den faktiskt. Jag vet att jag kommer överleva morgondagen och jag har ju Jessica och Daniela med mig, så jag är ju långt ifrån ensam. Dessutom känns ju en redovisning inför Tilde som en fjärt i rymden om man jämför den med en redovisning för Inga-Lill.

Funderar på om man ska stanna uppe och se på BigBrother, eller om man ska lägga sig i tid för en gångs skull och vara lite utvilad inför morgondagen?`Fast ett avsnitt eller två av GossipGirl måste det bli innan lampan släcks!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0