Fredagskväll

Fredagkväll. Sitter hos Adam. Han står i duschen just nu och jag har ockuperat hans daotr =)
Så sjukt lycklig över att det äntligen har blivit helg. Fantastiskt =) Dagen var ganska seg. Gjorde mitt nationella tal i Svenska B. Inser att det inte alls kommer ge mig särskilt höga poäng så det gäller att jag gör jävligt bra ifrån mig på skriv-delen. Vilket inte kommer hända. Så "Hej och välkommen VG i svenska B".
Jag älskar vår engelskalärare. Hon är så sjukt snäll. Efter vi gjort nationella proven i engelska kommer hon att ge oss ledigt för resten av terminen. Så gulligt! =) Om man inte är nöjd med sitt betyg så har man chans att fixa upp det då, så helt ledig kanske jag inte blir. Men hon är så himla rar den tanten ;) Jag kommer sakna henne i trean.
Efter skolan var jag ute i Roma hos mamma och åt skivkaka och drack kaffe. Trevligt var det faktiskt också. Hon är lagom i små mängder och det är så skönt nu när jag har körkort för då kan jag liksom välja precis hur länge jag vill vara där.
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0