Första arbetsdagen

Wow! Första dagen av tre på Tingstädebageriet. Fy fan vad muffins jag har tillverkat, doppat, burit, packat, packat upp, packat ner igen. Fy fan vad jag har svettas i produktionen och fy fan vad jag har frusit i frysen. Men men, ett jobb är ett jobb och det ger cash. Nice =)

Jag vet inte om jag kan påstå att det var världens roligaste arbete, men det fungerar. Helt klar. Det är inte så att man kommer längta efter att dra till jobbet då man vaknar på mornarna, men när man väl kommer dit inser man att: "A men, det här är ju helt okej!"

Men gud vad jag har ont i ryggen nu. Och vad trött man är i kroppen. Redan efter första dagen. Bådar inte gott.. Det där med lyftteknik som vi lärt oss på idrotten går inte att tillämpa i detta stressiga tempo. Man hinner helt enkelt inte lyfta plåtarna på rätt sätt. Tur att det bara är två dagar kvar =) Det ska man kunna överleva!

Inte en enda plåt tappade jag heller. *Stolt*

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0