En liten uppdatering från biblioteket

Sitter i Steffenbiblioteket och skriver lite på min svenska-rapport. Det går framåt iaf. Är snart klar så då ska jag skicka den till min polare så att hon kan rätta den :) Det är nice att ha en svenska- och historialärare i släkten som kan korrekturläsa och bolla idéer med en.

Värmen har typ försvunnit totalt från Gotlands yta. Det är som det brukar till Valborg alltså. Men åhh vad jag vill ha tillbaka den! Vill sluta frysa någon jävla gång. 

Måste skicka mail till Tina idag och fråga när jag ska få min lön som jag jobbade ihop under lovet. Vill ju ha den nu, pallar inte vänta tills jag jobbat klart i sommar! Det är ju evigheter tills dess!!!

/Anna   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0