Byta vinterdäck och fira mormor

Adam ligger och gömmer sig under täcket - jag har hotat att jag snart kommer dra av honom det.. =) Hehe snäll flickvän som jag är ;) Men jag förstår att det är svårt att vända på dygnet när man jobbar natt i veckorna och har ett "vanligt liv" på helgerna.
Iaf, snart ska jag bege mig av till Linds och köpa en kvast med tulpaner till min mormor. Sen ska jag hem till pappa så att han kan ta av mina vinterdäck på bilen. Funderar på att ta med skinnjackan in till stan också, jag är väl typ den enda som fortfarande går runt i dunjacka, men det bör ändå tilläggas att jag fryser ändå. Så skinnjackan får nog vänta på årsdebuten ett tag till... =)
Sen efter det ska jag till mormor och äta smörgåstårta och fira henne lite. Hon fyllde 75 i lördags. Kan nog samla på mig lite information om mitt svenska-arbete som jag ska skriva också. Mamma har ju typ glömt allt vad jag sa när jag var liten. Så är det att vara andra barnet.
Utgång ikväll. Mest troligt. Får se vad man hamnar, det kanske bara blir Max som förra gången ;) Haha
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0