BigBrother och Gossip Girl

Ligger och slöar i soffan framför BigBrother - värdldens bästa underhålling =) Håller samtidigt på att ladda ner andra säsongen av Gossip Girl. Jo, jag vet att jag är lite efter, men det är först nu som jag faktiskt vågar (hahahaha) ladda hem samt att jag känner att jag har tid. Har fortfarande kvar ett par avsnitt på första säsongen, men dom är nog slut snart =)


Imorgon är det engelska (ska absolut inte göra någonting, bara sitta och se på en massa teaterapor), rast (tror att jag beger mig till biblioteket för att läsa), matte (lär inte förstå ngt så det blir väl att sitta av tiden;) och sen är det svenska och redovisning. Mitt tal tar 4.47 sekunder om jag pratar långsamt, så får hoppas på att jag gör det imorgon också...hehe. Ju mer jag har läst talet och över, desto mer inser jag hur jävla dåligt det är, men det är lite sent att göra något åt nu...

Efter skolan blir det ner till biblioteket, kanske handla lite och eventuellt åka ut till mamma och dumpa av lite tvätt ;) Sen väntar nog en trevlig kväll följt åt av en trevlig helg. Förhoppningsvis.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0