Tragisk...

Sitter och skriver på mitt genibevis - Röntgenstrålningen. Jag vet att jag är tragisk. Det är fredag och jag ska ligga utvräkt i soffan med en påse godis på magen och zappa med tv-dosan. Men jag kan inte sånt, så jag får väl vara tragisk ;P Dock så står ju TV:n faktiskit på och jag sitter i fåtöljen med datorn i knät. 
Anyway, jag har kommit igång bra iaf tycker jag. Känns som om det kommer bli ett bra slutresultat förhoppningsvis :) Ska försöka att bli klar med hela skiten innan helgen är slut, men med tanke på hur ineffektiv jag brukar vara när det gäller att plugga så blir jag väldigt förvånad över mig själv om jag lyckas uppnå mitt mål. Det visar sig helt enkelt :)

/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0