Snart Herrvik!

Min lördagskväll sög. Stefan, pappas gamla polare kom på besök. Ungefär så kommer han typ var femte lördag så jag hade på känn att han skulle komma. Oj, så rätt man kan ha! =) Iaf så resulterade det i ett astråkigt TV-program med traktorer följt av Superman returns eller ngt liknande. Jag tröttnade efter inte alls så lång stund och satte mig och löste sudoko. På en lördagkväll! Jag har fan inget liv! Som 17åring ska jag vara i stan och festa och bli aspackad, men nej, jag sitter hellre hemma och löser sudoko. Bra Anna, bra!

Nu ska jag och pappa snart bege oss ut till den östra sidan av Gotland. Till Herrvik, med käk på krogen. Har redan spanat in mig på deras hamburgare - den kostar minst (153kr)... Galet vad man kan ta betalt för en portion mat!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0