Skolval

Idag hade vi skolval i skolan. Så galet tråkigt att lyssna på debatten mellan de olika partierna. Höll på att somna ett par gånger. Känner att jag inte orkar bryt mig. Alltså att jag inte pallar ta ställning, jag menar, det är ju bara ett simpelt skolval...Inget viktigt, livsavgörande utan bara en kul grej för skolan. Ta ställning, det gör jag om fyra år! Då ska jag vara seriös. Men då är då och nu är nu :)

Efter skolan var det en liten tur på stan med Jessica, Frida och Daniela. Gick införbi körskolan, men dom hade lunch just då. Bläääää! Fan! Ville ju beställa mina första lektioner.
Vidare till ÖB och sen Öster. Fika på Ringduvan. En kopp te och en choklad biskvi för 42 kr. En hel jävla förmögenhet! 

 
Hur fan kan man ta 20kr i betalt för en jävla biskvi!? Jag menar, den äter man ju i typ 3 tuggor!

IDOL 2010 är på i bakgrunden, är det någon mer än jag som typ har tröttnat lite på detta TV-program? Hur många personer i Sverige finns det egentligen som vill söka. Skumt att dom slår ansökningsrekord varje år. Tycker att de sökande borde ta slut snart.. :) 


/Anna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0