Sjukt med skoj

Igår alltså. Vilken kväll! Fan vad roligt vi hade. Iaf hemma hos mig. På hamnplan sög det rätt rejält. Proppat av folk så det var faktiskt äckligt att dansa när man bara knuffades hit och dit medan man koncentrerade sig på att hålla sig kvar på benen. Sprang runt med en liten flaska bacardi mellan benen (tolka det rätt) som vi skulle shotta upp inne på toan, men det glömde vi ;P Har åkt taxi för första gången i mitt liv också. Ner till hamnplan. Det var skoj det med! Bara måste göras om! Haha =D
Fy tusan vilka fina bilder jag har! Ska lägga upp några snart så att ni får se. Jävlar vilken kväll vi hade!

Idag mår jag oförskämt bra. Trodde att jag skull må pyton, men jag har klarat mig utan större symtom :) Verkar som om Daniela, Jessica och Frida fick ta den största smällen ;P

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0