Seg lördag

Å så var det lördag idag och jag har söndag i huvudet eftersom jag var hemma från skolan igår.
Dagen verkar inte bli så jätteintressant. Har mest suttit framför datorn och arbetat lite med biologiarbetet. Det om maskarna blev jag klar med igår, men nu ska jag skriva om giraffer! :) 



Alltså jag måste verkligen vara galet seg när jag pluggar, för det tar så lååååång tid! :S Haha. Men jag vet inte riktigt vad jag ska börja med, för allt känns lite oklart... "/
Ungafakta.se är ju för övrigt världens mysigaste sajt. Jag fullkomligt älskar deras illustrationer och dessutom skriver dom så att man förstår :)

När det nalkas mot kväll måste jag åka in en sväng till lägenheten för att hämta kläder till imorgon. Vi (släkten på pappas sida minus farmor) ska ut till Herrvik och äta på krogen där. Det var pappas och Olofs födelsedagspresent till farfar.
Men innan dess ska jag och pappa sätta upp lite gipsskivor :)

Har även lagt ut min skinnjacka och min Gstar jacka på blocket. Hoppas verkligen att någon dum jävel vill köpa dom. Vill ha CASH!! =D Känner mig fattig.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0