PLUT-dag

Sitter hemma i Mästerby och har det allmänt bra på denna PLUT-dag:) Skönt med sovmorgon var det också. Vi borde ha precis som Donner. Att vi är lediga en dag i veckan, det vore guld värt! Iaf blev det som sagt sovmogon till 8, upp och äta frukost framför datorn och under tiden göra en sista korrekturläsning (visst heter det så när man läser igenom något innan det ska gå ut i tryck i tidningar tex?) på biologiarbetena.

Dagen kommer fyllas med historiaplugg och matte. Har valt ämne till historian. Ska skriva om röngten och någon annan skanningstyp inom sjukvården. Tror att det kan bli bra. Roligare än kompassen iaf! 

Fan vad jag gillar att vara hemma. Så skönt att slippa vara inne i stan. Kan koppla av på ett annat sätt här. Måste bjuda hit mina polare snart. Dom har inte varit hemma hos mig en enda gång under hela ettan och nu i tvåan. (Förutom Daniela då ;) Det är nästan pinsamt alltså!

Gud vad jag längtar efter svinkalla, vindstilla dagar då solen lyser och det knarrar när man går i snön för att det är så kallt. Kylan riktigt biter tag i kinderna på en och när man andas ut kommer det en massa rök, ånga (eller vad fan säger man??) Slänger upp lite mysiga vinterbilder från i vintras/våras: 









/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0