Plugg, plugg, plugg

Var det inte jag som skulle skriva klart biologin igår? Haha, gjorde jag ens något på den då? Jag tror inte det, men nu känns det iaf som om jag har kommit igång och att jag ungefär vet vad jag ska skriva. Dock så blir det knepigt att få rum med all text på en halv A4. vad tusan tänker hon med? Gaaaah!

Måste bestämma mig för en uppfinning att redovisa om också. Skrev upp mig på kompassen, men det verkar inte så jävla skoj. Funderade sedan vidare på pacemakern men den var tydlign upptagen. Eller har jag sagt till Ingalill att jag ville ha den så att hon har satt upp mig på den? Herregud, jag kommer inte ihåg. Senil AB? Panik AB? Ehh.. jo!

Kvällen kommer mestadels bestå av plugg av biologi och matte. Finns ju inte direkt så mycket annat för mig att göra, så det är väl lika bra att få det gjort... Men fy fan vad jag inte vill. Ibland undrar jag varför jag valde natur. Jag har många gånger ifrågasatt varför har jag sådana höga mål med mitt liv. Tänk vad lätt det hade varit om jag inte hade varit så målinriktad. Då hade jag ju kunnat välja en oseriös linje. Typ Handel eller omvårdnad.  

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0