Mer, mer, mer

Nu har vi fått ännu mer att göra. En idrottsuppgift som innefattar att man ska utföra någon form av konditionsträning och sen ska man skriva några rader om det. Jag, konditionsträning? Jag orkar ju knappt cykla till och från skolan. Sen har vi en spanskauppgift till imorgon, Ska skriva en tredjedels sida och något med kärlek. Tror Lars inte att jag har annat att göra eller???

Skippade spanskan imorse. Kom inte upp ur sängen. Det var som om kroppen hade låst sig. Idrotten var jag inte heller med på. Jonas verkade förstå iaf. Skönt.



Nu är det biologi och jag sitter och håller på med en uppgift som ska redovisas för min grupp om en vecka. En till uppgift alltså. Livet är bra underbart.

Matteprov imorgon. Måste hem och plugga efter extralektionen i matte. Plugg, plugg, plugg hela kvällen. Jag orkar inte.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0