Kräftskiva

Hemma igen efter en trevlig kväll/natt/morgon hos Frida i Träkumla :) Kan nu gå ut med att jag har blivit av med min kräftoskuld :) Dock förstår jag inte rikigt meningen och tjusningen med att äta kräftor:
1. Det finns ingen mat på dom så man måste äta jättemånga för att bli mätt.
2. Man måste bryta av dom och skala dom och ta ut en massa äckliga delar.
3. Man luktar helvete om händerna sen!
Nej, tack vet jag kräftstjärtar på burk :) Men det var kul att testa iaf! 

Idag ska jag plugga lite. Har suttit med matten ett tag nu men det är inte så lätt att fortsätta med den eftersom jag har kört fast... Tänker avancera vidare till biologin och arbeta effektivt med den fram tills det att pappa dukar fram maten. Förhoppningsvis är jag klar då så att jag har hela eftermiddagen fri, men jag tror knappast att det blir så... Bäst att sätta igång!

/Anna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0