Insparken

Insparken ikväll! Det kommer bli så jävla kul! Vi kommer äga allt och alla. :) Fan vad trevligt det ska bli och fy vad onyktra vi ska vara! Gäller att grunda rejält med pasta och pastasås :) Det bästa är ju nästan att vi inte börjar förrän 11.00 imorgon. Visserligen har vi matte då, men sovmorgonen är guld värd. Jag har en känsla av att vi inte kommer må så jättebra... =)

Kameran ligger framme. Allt kommer bli dokumenterat. Har inte bestämt mig för om jag ska ha med den på hamnplan senare. Vi får se. Risken är ju att jag har tappat omdömet helt och tar med den, tappar den och "hej då med 5000kr..." Men det hade ju varit roligt att ha bilder därifrån!

Känner på mig att det kommer bli en TOPPENKVÄLL!

/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0