Ingen olympiad för mig

Bestämde mig för hemma idag på grund av at jag har sovit som en påse nötter.. Kände att jag verkligen inte pallade medverka på Polhemsolympiaden när jag känner mig som en zombie. Dessutom är det sjukt kasst väder ute. Varför ska det alltid blåsa så in i helvete på denna lilla skit-ö? Och varför ska det vara så galet kallt! Jag vet att det är höst, men alltså det är ju typ inte mer än 12 grader ute och ändå är det bara i början av september... (Måste köpa en ny vinterjacka, SNART. Och varm ska den vara, inte som fjolårets G-star jacka) :)
Pappa kom iaf och hämtade mig så nu sitter jag hemma i Mästerby och har det bra =)

Håller på med lite skoljobb. Samma som igår på biologilektionen. Tilde sa att om man var ganska så effektiv kunde man hinna hela uppgiften på lektionen. Ehh?! What? Jag satt en stund igårkväll och har suttit hela morgonen med den och ännu är jag inte klar. Sjukt svårt att hitta bild och svenskt namn på sällsynta arter ju! Grrr! Har varit nära ett flertal sammanbrott.


Är inte denna hopprätvinge sjukt charmig? :) Såå snygg!


/Anna

Kommentarer
Postat av: Daniela

Damn, den va charmig!

2010-09-03 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0