Gissningslek...

Nu ska vi ha gissningslek. (Har sjukt tråkigt, därav aktiviteten) Hope you enjoy it! :)

Okej, har ju fått en ny bokhylla från IKEA som jag lovade att jag skulle visa. Här är den iaf:

Í en bokhylla kan man förvara lite olika saker. Böcker, prydnadsgrejer och annat skit som man inte får plats med någon annanstans :) Jag köpte till två lådor och en lucka så att man kan gömma undan lite saker som man inte vill att alla ska se..


Här är luckan. Tanken om vad jag skulle ha bakom den luckan har funnits länge. Jag måste tillägga att jag är stolt över att ha en egen sådan lucka. Nu är det dags för er att gissa, vad jag har bakom!

Och för att ni inte ska fuska så lägger jag in en annan bild som absolut inte har med ämnet att göra (eller jo, kanske.. om man tänker efter). Men bara för att ni inte ska scrolla ner och kolla på bilden utan att ha hunnit gissa så bjuder jag på denna bild från i somras :) 


Den bjuder jag på. Men vänj er inte ;) Denna är från Blå Lagunen. Mycket spännande och händelserik helg det där! :)   

Slänger in en bild till så att jag är säkra på att ni inte tjuvkikar! :)

What happens in blå Lagunen, stays in Blå lagunen :)


*trumvirvel*
Tadaaaaaa!!

Mitt eget spritskåp!! =D
Upptäckte dessutom att jag inte bara hade 4 cider, utan hela 7 st! Undrar vart dom kommer ifrån? ;) :S I lokaflaskan har jag lite baccardi och i flaskan som man knappt ser i bakgrunden har jag ännu mera baccardi. Skulle tippa på 5dl sammanlagt. Så jo, jag kommer nog kunna roa mig imorgonkväll! =)

INSPARKEN 2010!! NU JÄVLAR!!! =D =D Är galet taggad (om ni inte redan har förstått det)

/Anna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi gillar! :)

2010-09-08 @ 21:20:42
URL: http://havetsdjupalugn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0