Följa instruktioner? Varför då? :)

Damn! Mitt arbete om giraffen suger verkligen, haha. Jag kommer inte få bra betyg på det. Men just nu känner jag att jag inte orkar byta djur när jag har lagt ner så himla mycket tid på arbetet hittills. Har så mycket text att jag är förvånad över hur det fick plats ;) Men tilde sa ju faktiskt inget om hur långt ut på pappret man får ha text. Alltså att man inte fick öka det vanliga "skrivområdet" liiiiite, vilket jag nu faktiskt har gjort :) Dessutom fick jag inte plats med några fotnoter, så jag fick köra på ett annat alternativ till fotnötter, typ "slutkommentar". Hoppas det fungerar iaf och att jag inte får IG för att jag inte riiiiiiiktigt har följt instruktionerna... Hähä

Sitter faktiskt och ser på "Utfrågningen" på TV4. (Eller jag har det på i vakgrunden) Har ju aldrig direkt gillat politik, men det känns som om jag borde engagera mig liiiiite iaf. Bli en aningens mer insatt. Känner mig så dum när alla andra verkar så himla insatta och fulla av åsikter!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0