Extra dag ledigt

Skön dag idag :) Känns som om man har varit ledig en extra dag.
Vaknade rätt tidigt av att mina kusiner stod och skrek nedanför mitt fönster att det regnade. Härligt konstaterande! Men tydligen så var det viktigt att skrika ut det över hela Kittelgatan för att absolut ingen skulle missa det. Det öste ju absolut inte ner...

Satt och pluggade spanska till frukost brevid mig och nyhetsmorgon på TV. Jag kanske är helt jävla störd, men jag tycker det är rätt mysigt att se på Nyhetsmorgon. Skön start på dagen liksom. Dessutom så upprepar dom ju typ allt varje halvtimme så chansen att någon nyhet ska fasta i knoppen på en är ju rätt stor ;)


En bra uppvärmning till en bra dag!

Sen började det närma sig lunch. Värmde lite kyckling. Johans kyckling. Så jävla god! Kommer kräva att han gör den när jag kommer och hälsar på uppe i Umeå på höstlovet! :) 11.40 började mattelektionen. Hann 1/3 av dagens planering. Ändå helt över förväntan :P

Nu väntar The Tyra Banks show. Hon är så jävla bra!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0