Dagens goda gärning!

Sådär ja! Nu har man gjort pappa glad för dagen :)
Han känner sig rätt värdelös eftersom han aldrig kan hjälpa mig när jag kör fast med mina skolarbeten. Jag satt och skrev om hur röntgenrören fungerar och ville veta skillnaden mellan elektrisk ström och elektrisk spänning. Så jag frågade far min och hade väntat mig ett kort och bra svar. Men dert blev snarare en halv fysiklektion. Han demonstrerade på lampor, säkringar och gjorde jämförelser med vattentryck i smala och grova vattenslangar. Blev jag klokare av det? Fick jag svaret på min fråga? Haha, nej. Men pappa blev glad och kände sig behövd och jag känner att jag har utfört dagens goda gärning!  



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0