Redovisning överstökad

Idag genomförde jag och Elin vår redovisning om livmoderhalscancer. Elin skötte sig exemplariskt :) Jag tappade bort mig lite, men det kändes okej ändå :) Världens fulaste PowerPoint hade vi snickrat ihop också, men Eva berömde oss och tyckte att den var sååååååå bra. Haha =) Med detta kan vi konstatera att Elfrida Andrés elever inte håller samma klass som oss på CPG! Respekt!  



En av bilderna som vi skulle ha med i vår PP...men den la för mkt fokus på annat än livmoderns utseende så vi fick ta bort den :P

Eva kunde också glädja oss med att vi inte kommer ha prov på cancer nästa vecka, utan att det blir prov på nervsystemet vecka 45 ist. Som det ser ut nu så har vi alltså inget till nästa vecka, med undantag från en liten historia-uppgift. Men vad hände liksom? Ingenting att göra veckan innan höstlovet!? Skumt.

Imorgon väntar prov i ekologi. Vill bara ha det överstökat. Har pluggat rätt mycket men brukar ju drabbas av panik under prov, så vi får se hur det går imorgon. Efter skolan ska jag och pappa till sjukhuset, och efter det besöka deras trevliga matsal med en fika.

/Anna


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tyckte nog att vi skötte oss ganska exemplariskt båda två, fast särskilt du:)Det viktigaste var iaf att vi krossade de andra grupperna:)

2010-10-12 @ 13:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0