Pain-in-the-ass-dag

Fy fan vad jag är trött på skolan. Idag har varit en sådan pain-in-the-ass-dag så att man blir helt mörkrädd ju! Biologi i tre timmar. Man dör liksom efter 45 minuter. Med tanke på hur mycket man kan hinna göra på tre timmar, så är det rätt pinsamt att vi bara gjorde två små arbetsuppgifter...

Inte direkt?

Efter biologin väntade matten. Jag fattar typ...inte alls? Eller? Jag har ingen aning. Sitter mest av lektionerna eftersom det är så jävla tråkigt!

Dessutom är det så in i helvetes kallt i skolan! Under stort sett hela dagen har jag gått och huttrat. Är måttligt jävla trött på att gå och frysa hela dagarna. Har gjort det tillräckligt nu! Blir så förbannad när alla säger att vi måste öppna fönstren för att vädra. Hellre varmt och dålig luft, än kallt och bra luft. Garanterat.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0