Lovet närmar sig!

Idag ska jag fortsätta att inte göra ett skit. Tror att det är något som jag behöver öva på, är inte så bra på det nämligen. Borde egentligen göra lite matte. Men jag fattar inte ett skit. Så jag lägger ner det och spar den paniken till ett senare tillfälle.

Fem skoldagar kvar nu. Underbart. Fantastiskt. Fast det enda jag tänker på är hu snabbt lovet kommer att gå och hur mycket vi har att göra i skolan efter. Tror jag räknade till 7 hela skolveckor fram till jul. Rätt skönt att vi börjar efter lovet med en tre-dagars-vecka. Terminen slutar också med en tre-dagar-vecka och mitt därimellan är det sju långa, plågsamma veckor. Kommer bli så jävla mycket att göra. Teorilektioner på körskolan varje måndag och torsdsg mellan 16.00-18.00 i hela november, och utöver detta en massa körlektioner som man ska prestera bra på. Hur fan ska det gå, med tanke på att vi mest troligt kommer ha en massa skoljobb också?

/Anna

Kommentarer
Postat av: Daniela

Anna, inga problem för dig att prestera på körlektionerna, du kör ju redan asbra :) och 7 veckor kommer att gå fort, vi har redan gått 8 :D

2010-10-17 @ 19:51:51
URL: http://fridaochdaniela.blogg.se/
Postat av: Daniela

Anna, inga problem för dig att prestera på körlektionerna, du kör ju redan asbra :) och 7 veckor kommer att gå fort, vi har redan gått 8 :D

2010-10-17 @ 19:52:36
URL: http://fridaochdaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0