Längtan är nu över

Som vi har längtat! Men nu är det äntligen här! HÖSTLOVET! Dock så kommer det snart vara över, men et är kul så länge det varar iaf! :)

Fredagen spenderades dels på Ringduvan med Frida, Daniela och Josefine över en trevlig fika. Kunde det ha blivit en bättre start på lovet? Nej, jag tror inte det faktiskt! 



Igår avverkades dagen i Richard Steffengymnasiets lokaler från 8.10 - 16-20. Min hjärna  omvandlades mer och mer till en grötliknande substans efterhand som tiden gick. Men nu är Högskolaprovet över. Jag överlevde. Visst, det var stressigt och jag lär behöva göra det fler gånger ;P men det känns skönt att ha gjort det. Elin och jag kunde till och med konstatera att det var roligt att göra provet... NV-syndrom?? Dock så var min hjärna paj hela kvällen typ.
HAHA, och en rolig sak var att jag såg Niklas från Intersport där! För er som inte vet så var jag lite smått förälskad i honom för ett par år sedan... Kunde inte låta bli att undra varför han gjorde provet. Han kanske ska byta karriär? Synd att man inte kommer få se honom ute på Kvarnen något mer då ;) Undrar vad han ska bli?? 


Min hjärna igår...

Idag sksa jag försöka att låta min hjärna återhämta mig. Men måste nog sätta igång lite med historian också. Vill INTE ha med historiaboken till Umeå. Det är så jävla tung och jag får bara ha 10kgs packning (PANIK)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0