Klädproblem

Och så kommer man till det gamla vanliga problemet: Vad ska jag ha på mig imorgon? Jag har ingenting, INGENTING, att ha på mig. Nu vet jag att många tänker: "Men lägg av! Du har ju jättemycket kläder!" Och visst, det må väl hända att jag har mycket kläder, men jag har inga att ha på mig, för det ser inte klokt ut. "Gud, vilket I-lands problem tänker ni nu." Men vet ni hur det känns att gå runt i kläder som är för stora? Man känner sig som en jävla luffare. Så jävla ful och misslyckad. 

Varje kväll lägger jag fram kläder till nästkommande morgon. Men på morgonen när jag tar på mig dom så inser jag att det ser förjävligt ut och jag måste byta. Se om det finns något som ser bättre ut. Så är det varje morgon. Alltid. 
Har lagt fram min oanvändna G-star skjorta till imorgon. Köpte den för två månader sedan men har aldrig använt den. Får se om det bli premiär imorgon...Den som lever får se.  

/Anna 

Kommentarer
Postat av: Frida

Anna, du är snygg i allt. Speciellt den där väst/kavajen från HM som typ var marinblå som du hade hos mig! SKITSNYGG!

puss

2010-10-11 @ 16:30:12
URL: http://dayslikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0