Jag vill njuta!

Det är helt otroligt. När man har lov så tänker man att man ska ta det lugnt, sova länge, ligga på soffan och bara dega sig igenom dagarna. Men så blir det aldrig!
Igår var det högskoleprovet, idag ska det pluggas. Imorgon är det möte i stan. På tisdag är det sjukhuset. (I och med att de är mitt på dagen eller på eftermiddagen så förstör det HELA dagen för en!) På Onsdag åker jag till Sthlm och sen vidare till Umeå där jag stannar till lördag. Nästa söndag lär jag väl vara helt död efter allt resande :P så då lär man väl inte få något gjort. Nästa måndag börjar teorikursen på körskolan och på tisdagen som följer är det klippning. Dessutom så lär man vara så sjukt uppstressad av att skolan börjar ingen. Varför kan man aldrig bara få njuta av ett lov??

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0