Imorgon åker jag!

Imorgon åker jag! Lämnar denna blåsiga ö för att frysa ihjäl uppe i Norrland i min skinnjacka... :) Hittade dock mina stövlar sedan förra året så jag slipper gå i converse...Skulle ju varit liiiiiiite jobbigt om det snöar :) 
 


En bild över Umeå Universitet. Alltså, det är sjuuuuuukt stort! :) Jag ska få följa med syster på en tråkig föreläsning (Hon tvingar mig) och sen ska jag typ få se hur universitetet ser ut och så. Kanske få lite försmak?

Måste packa smart. Det ska vara varmt men ändå snyggt. Och det ska vara så lite som möjligt eftersom jag måste få plats med massor av shoppade kläder på tillbakavägen! Är det inte helt sjukt att man måste betala till hela 75kr för varje extrakilo på flygplanet??? Slipper ju dock ta med mig plattång, hårspray, linsvätska och sånt, för det kommer jag sno från Karin. Fy vad längesen det var sedan jag såg henne! 2 månader! Rekord!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0