Hemma från norrland

Hemma från Ume nu :) Under denna resa har jag hunnit:

  • Äta sushi för första gången
  • Flugit flygplan för andra gången
  • Fastnat i incheckningen på arlanda... (PINSAMT)
  • Köpt min dyraste jacka någonsin
  • haft ångest över att jag inte pluggat
  • tillåta mig själv att äta choklad (inte mörk, utan vanlig choklad alltså) samt dricka läsk
  • åkt med Umeås kollektivtrafik
  • få världens chock
  • läst ordentligt fel på kartan (vi skulle till universitetet, men kom ut på E4:an...)
  • suttit med under en "lektion" på juristprogrammet på universitetet
  • snackat med en gotlänning till expedit på MQ
  • inse att det aldrig kommer bli som förr

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0