Helgernas TV-tablå

Denna fina lördag med strålande fint höstväder ska spenderas inomhus med ögonen i biologiboken. Kanske blir av att jag tar mig utanför dörren för att fota lite fina höstbilder. Känns mig lite estetisk och emo liksom.

Morgonen spenderades dock framför barnprogram på TV:n
8.10 - 8.35 på kanal 5 är det Kim Possible. Så sjukt bra! Vet inte hur många helger i rad jag har sett det nu :) Efter det kan man zappa runt lite. Oftast hamnar jag framför Dr Phil på TV4plus.
Klockan 9.00 är det däremot dags för Disneydags på SVT 2. Det börjar med bumbibjörnarna.
Mest av allt älskat jag Torleif och hans troll.


Såååååååååååååååå gulliga! :)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0