Happy!

Så jäkla skönt att denna dag är över! :) Nu är det bara imorgon kvar och den dagen börjas med sovmorgon till 11.00 - gött för en sliten student :) Sen är det bara matte och svenska fram till halv 2. Vid halv fyra blir det fika på stan för att fira att höstlovet är här! Wiiiiiiie  :)

Tillbaka till dagen: började med uppsatsskrivning i spanska. Vi fick ämnena där, så vi var helt oförberedda. Läskigt! Men det gick bra och jag skrev så att pennan glödde (typ) :) Ibland blir man helt förundrad över sig själv. Hur i helvete kan jag skriva ihop 1,5 A4-sida (nästan 2 faktikst) på spanska? Ett helt annat språk liksom!
Efter uppsatsen följde en svenskalektion som sög. Sen historia. På historian fick vi i af göra kollage om hur det var i Sthlm under 1700-talet. Det gick jättebra för vår grupp =D


Skeppsbron under 1700-talet

Har suttit och övat lite på högskoleprov nu. Grymt jobbigt att man måste tänka så in i helvete! Ordförståelsen är jag helt lost på. Eller, jag känner mig lost på allt men ordförståelsen är fan värst! 15/40 och då gissade jag på alla ord utom typ 3?... Bra där! :)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0