Cause you're amazing just the way you are?

Jag vet att jag inte har bloggat på länge. Orsaken är att jag inte har haft en aning om vad jag ska skriva. Det jag vill skriva om är hur jag mår, men vem fan vill egentligen läsa om det? Dessutom vet jag att många kommer tänka: "herre gud! Ryck upp dig och sluta tycka så synd om dig själv."

Sanningen är dock att livet är inte lätt just nu, I mitt "tillstånd". Fick förklarat för mig så sent som i förrgår att jag "befinner mig i en kris" och att jag "är i ett svart hål och försöker kravla mig upp". Uppmuntrande ord!   

/Anna

Kommentarer
Postat av: Carro

Måste bara berätta att jag bryr mig mycket om hur du mår Anna! Jag har varit jättedålig på att visa det i skolan och det skäms jag verkligen för... Men vill bara att du ska veta att jag håller alla mina tummar och tår för att du snart mår bättre. Jag tänker på dig!

2010-10-08 @ 23:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0