Världens bästa

Vadå, är det meningen att man ska sova nu? Hur ska jag klara av att göra det? :)

Konversation mellan mig och pappa i bilen:
Pappa: Jaha, hur var filmen då?
Jag: Den var asbra...bla bla...bla...blabla...(skulle kunna snacka i evigheter)
P: Får jag fråga vem du gick med?
J:*PANIK* Funderar på att vrålljuga men svarar sedan "Adam heter han."
P: Är han från stan eller?
J: Nej Slite typ. Eller var ligger Hangvar?
P: Vad heter han i efternamn?
J: Enzell.
P: Va?
J: ENZELL!
P: Jaha, trevligt. Det är bra Anna, det är bra. Helt rätt.
J: Men säg inget till Karin ännu. Eller mamma!
P: Nej, det lovar jag.
...
P: Hur gammal är han?
J: Lite äldre än mig...(sanning med modifikation...)
P: Nej, jag ska inte fråga. Men det är bra. Trevligt.

Min pappa är verkligen bäst. =)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0