Spindelharpan

Haha, jag gör verkligen ALLT för att slippa träa på morgondagens redovisning. Vet inte hur många gånger jag har lagt spindelharpan nu. Och seriöst, spindelharpan gång efter gång, är fan inte roligt! ;) Varför jag håller på såhär vet jag inte, för jag vet ju bara att jag kommer må ännu dåligare när jag ställer mig där framme och känner att jag inte är säker på det som jag står och säger.

Pappa var och hälsade på en kort stund.
Pappa: Har du hört något mer från Adam då?
Jag:...ehh...jo...det har jag...
P: Jag har inte sagt det till någon, precis som du bad om.
J: Mmm, tack.
P: Men det är bra Anna, det är bra.
J: ...???...(jag tänkte: HAHA, du skulle nog inte säga samma sak om jag berättade att vi höll varandra vakna till halv två i nättras.. hehe)
P: Fortsätt håll kontakten.
J: Mmm :)

Min pappa är för go' =)

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0