Snö, sladd och fastfrusna problem

tröttheten slog som väntat in under historialektionen. För att motverka denna sömnkraft (hehe) så köpte jag mig en kaffe i skolan och det var nog tack vare den som jag överlevde fysiken i kombination med gott sällskap från Daniela! =)

Idag har det legat snö på marken hela dagen. Pappa skjutsade mig till skolan i morse och trots vinterdäck så sladdade han över in i det andra körfältet. Jag var lagom exalterad måste jag säga ;) Men det är bara ner med kopplingen och sen styra upp det hela och så är man tillbaka på banan igen.  



Snön och det kyliga vädret resulterad först i att mitt cykellås inte vill gå upp så där stor jag och flåsade varm luft på det i ett par minuter. Måste ha sett måttligt roligt ut ;) Som om inte det räckte så hade ju självklart cykelväxeln frusit fast på ettan! Fick alltså trampa som en idiot utan att cykeln rörde sig så mycket framåt. Behöver jag säga att jag var iriterad? ;)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0