Så trött!

Gaaaah! Är så trött! Kunde inte sova inatt!

Imorse mellan 8 och typ 11.45 satt jag på körskolan och genomled den obligatoriska Riskettan. Den sög, as väntat. Sen var det matte och jag kan inte påstå att jag kommer överrens med matteboken...Suck. Provet är iaf framflyttat från måndag till tisdag nästa vecka. Gött. Sen var det historia med Ingalill som verkligen är bra på att skrämma skiten ur oss - Om ett par veckor väntar redovisning om antiken och medeltiden...Ett grupparbete som säkerligen kommer bli förjävligt. Så mycket egna reflektioner och tankar som ska till antar jag. BLÄÄÄH! 
Efter skolan var det dags för teori igen. Men "bara" 2 timmar den här gången. Dock så handlade det om ungefär samma saker som vi tidigare gått igenom under Riskettan. Tårta på tårta liksom.. Kul! 

/Anna
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0