Prov och körlektion!

När man tänker medicinsk grundkurs, som är en obligatorisk kurs på omvårdnadsprogrammet, så tänker man en rätt lätt kurs med lätta och lite smått oseriösa prov. Idag så insåg jag att det itne alls var så. Eva hivar nämligen fram ett prov med 15 frågor som är värderade från G till MVG. 15 frågor är många frågor. Stora var dom dessutom. Tog mig 2 timmar att komma igenom hela. Stört. Skrev 8 sidor. Stört. Skitsvårt att veta hur mcyket man skulle skriva för att hon skulle vara nöjd. 

Tog mig igenom första körlektionen också! Min lärare Ulf är jättebra! Sjukt rolig och jättebra på att instruera. I'm pleased. Pappa satt med i baksätet. Var nästan mer nervös över det än vad jag var över själva körningen ;) Till nästa körlektion ska jag läsa 56 sidor. Stört. Mycket som var stört idag. 



I helgen blir det bio :)

/Anna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0