Pluggardag

Skulle egentligen gå till 14.20 idag, men både idrotten och fysiken är inställda. Och en timmes engelska i slutet av dagen kunde Eva låta oss slippa. Idag har jag alltså bara haft spanska. 

Tror nog att jag ska ta vara på den här dagen. Plugga ordentligt så att man inte har en masas småsaker liggandes. Eftersom vi har det så himla lugnt i skolan nu så går vi bara och väntar på att den stora bomben ska släppas, och när den väl gör det så är det skönt att inte ha en massa annat skit att göra som man egentligen kunde ha gjort för länge sedan. 

Följande saker ska tittas på: 

  • Matten
  • Körkortsteorin + de 56 (!!!!!) sidorna jag fick att läsa till nästa körlektion
  • Idrottsuppgift
  • Spanska, redacción
  • Sen ska jag försöka att ha det allmänt mysigt och läsa lite.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0