Pensionärsvarning!

Gaaaaah! Jag är så sjukt trött på denna jävla matte. Jag vet inte hur många gånger jag har räknat igenom samma tal. Det tjänar ingenting till att jag räknar talen i boken, för jag kommer ihåg svaren på alla ;) Jag vet inte om jag någonsin har känt mig så oförberedd på ett prov tidigare. Jag hoppas så innerligt att jag kommer känna mig nöjd när jag lämnar in provet imorgon, för annars kommer jag bara klandra mig själv för att jag inte pluggade tillräckligt, trots att jag har lagt ner ÅTSKILLIGA timmar redan...

Men nu ska jag ta en paus och sätta mig och sy. Jo, jag broderar och känner mig jättetöntig, typ pensionärsvarning juh! Men jag tycker det är kul.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0