Önskelistan är påbörjad!

Känner mig riktigt nöjd med mig själv :) Körkortsteorin är klar, spanskauppsatsen också (på ett ungefär iaf) och idrottsuppgiften är skriven. Happyface! =) Ska börja ta itu med matten nu. Kan ju bli...ehrm...intressant... :S Jag förtår liksom inte varför man ska göra som man gör. Finner ingen som helst logik. Och om mindre än två veckor så är det dags för prov. Skoj!

Har påbörjat en önskelista! Får en sån skön julstämning i hela kroppen av den. Idag är det redan den 16 november. Helt sick! Gud vad fort det har gått!!  

Har dessutom lyckats övertala mamma om att hon ska fixa en adventskalender till mig. Alltså en sån som man får ett paket varje dag ända fram till jul. Hade det för något år sedan. Sån mysig känsla när man vaknar på morgonen, det är kolsvart ute, lite småkallt inne, man vill verkligen inte stiga upp men ändå hoppar man i tofflorna och en varm stor tröja och blir sjukt glad när man inser att man har ett litet hängande paket som väntar på en. Julstämmning^10!! =)   

För övrigt tycker jag att det kommenteras väldigt lite på mina inlägg...

/Anna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill oxå ha en adventskalender med paket :) kanske man ska åka och gnälla hos farmor, för det var hon som gjorde sådana när jag var lite :)

2010-11-16 @ 18:25:59
URL: http://havetsdjupalugn.blogg.se/
Postat av: Frida

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiie go annas blogg :)

2010-11-16 @ 20:58:00
URL: http://fridaochdaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0