Onsdag

Höll verkligen på att bryta ihop under fysiklektionen. Jag fattar verkligen ingenting!!! Och snart kommer det vl dimpa ner ett prov, så det känns ju verkligen great!
Matten var inte heller ngt att hänga i julgranen..

Hde ju körlektion igår. Fick höra att jag var grym på att köra och att jag förmodigen inte kommer behöva utnyttja alla mina 11 körlektioner. Nice! Har haft tre än så länge och har typ bara landsvägskörning och mörkerkörning kvar. :) Man kanske inte är så dålig på att köra som man trodde ;) Uppskrivning och uppkörning är också beställda. Vill ju ha körkortet så fort som möjligt =) =)



Idag har det typ snöat, eller njaa.. regnat/snöat.. Mindre kul att cykla i. Det får gärna snöa bara så länge det är kallt så att det inte smälter.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0