NV09b <3

Och då var det fredag igen. Härligt! Redan gått i skolan i två och en halv vecka. December och julen närmar sig med stormsteg! Så även vår stundande julmarknad den 28 november. Tror inte att någon insåg att det skulle vara så mycket jobb med den, men kul är det! Så jag klagar inte.
Idag har vi till exempel vikt askar som vi ska ha vårt lyxiga, välsmakande och fantastiska julgodis i. Det var så kul att se att en sådan liten sak som askvikning förde ihop klassen ännu mer. Många var så engagerade, antingen klippte man ut tapet eller så vek man askar. Alla bidrog på sitt sätt och allt fungerade så bra! Gud vad jag tycker om min klass! En sån fantastisk grupp fylld med massor av olika personligheter. Vi har kul tillsammans, alla är snälla mot varandra och det är en sån fantastisk stämning. 

NV09b:


Kemilektion...


... :)


Polhemolympiaden 2009




Fagning 2010


Sävefest i december


Min 17-årsdag

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0