Maskerad tonight!

I vanliga fall brukar jag bli fly förbannad på personer som envisas att sms:a med mig klockan kvart över två på natten och sen håller mig vaken till tre drygt. Men i det här fallet var det annorlunda :)

Ikväll är det maskerad. Har höga förväntningar och jag tror att de kommer uppfyllas! =) Det ska bli spännande att se vad alla har klätt ut sig till, vi bestämde att alla skulle hållas det hemligt



Jag hittade iaf min klädsel igår. Ute i sista stund, men det gick bra och jag är nöjd :) Klockan ett ungefär (tror jag att vi bestämde) så kommer Jessica, Josefine, Daniela och Frida hit. Vi ska förbereda lite och ha det allmänt trevligt. Fan vad vi har längtat efter den här dagen!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0