Linsproblem

Mina linser skaver redan. Klockan är bara 9.46. Underbart!!



Det kommer bli en lååååååååång dag. Garanterat. Skola till halv fyra. Klockan fyra är det teorilektion på körskolan till kockan 6 och halv sju är et föräldramöte i skolan till halv nio. Risken finns att jag kommer somna någon gång under teorin eller mötet, kanske eventuellt undr fysiken.
Men det som stör mig mest är att det på kanal 5 ikväll går en film/dokumentär om Harry Potter och dödsrelikerna - behind the scenes. Typ. Jag vill se den!! Men den börjar klockan åtta och då är inte mötet slut på långa vägar :(

Gjorde muntligt prov i spanska imorse. Jag trodde att det skulle gå åt helvete, men det gick sjukt bra. Lars är så snäll. Jag gillar honom. Troligen en av de bästa lärarna vi har.  

/Anna


Kommentarer
Postat av: Daniela

Men gå tidigare från mötet! ;)

2010-11-18 @ 12:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0