Jävla hålor!

Död år alla långa jävla hålor!! Dom borde skjutas!! Kan inte Jonas vara frisk någon jävla gång så att vi får ha idrott åtminstonde en gång till innan jul?? Fan vad ovärt att vara i skolan, men det regnar som satan så jag har ingen lust att cykla hem. Fan vilket liv man har. Gud vad jag svärt!

Försöker ta tillfället i akt och plugga lite, men hittills har jag bara skrivit in källorna i min PP, kollat facebook, skickat mail till mamma om julklapp och nu håller jag på att skriva här. 

Känner att skoljobben börjar läggas på hög... matte, spanska, historia, fysik, engelska, idrott, svenska, Ja allt i stort sett. Det kommer inte bli roliga veckor fram till jul, det har jag insett redan nu! 

/Anna 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0