Innerstaden nästa

Nu ska det in och köras i Visby innerstad! Det brukar kunna bli väldigt intressant och klassas som upplevelser utöver det vanliga...hrm.. Dock så kommer vi ta min bil och inte stora volvon. Däremot så är min bil sjukt svår eller trög att styra så det är ju nackdelen...Men men. Min största fasa är om jag skulle hamna på tvären i en smal gränd, vad gör man då liksom? River husen?   



Ett par körkortsteorifrågor har också blivit gjorda idag. Så smidigt när man kan ta hjälp av pappa och slippa leta igenom hela jävla boken! Förstår dock inte hur jag ska kunna klara uppskrivningen, en del frågor är ju verkligen helt knasiga! Men det får väl bli ett senare problem i guess. Ett jullovs-problem...

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0