Humdidum =)

Tänkte bara kort meddela att Visbys innerstad står kvar utan större förluster.. :) Det gick faktiskt riktigt bra! Inte så många konstiga skyltar som jag hade trott ;) Fick till och med öva backstartar i backen nedanför rackarbacken. Vad hände med pappas käraste ägodel Kopplingen liksom??? Han informerade mig också om att min bil inte har servostyrning... great! Ofta han ger mig en bil utan det! ;) Jaja, bra träning för armarna!

Sitter just nu och arbetar lite med PowerPoint. Tråkigt, men måste göras.

Imorgon har jag Risk ettan hela förmiddagen. Kul att sitta och lyssna på föreläsning om alkohol och driger i trafiken under 3,5 timme! Sen skola till halv fyra och efter det teori från fyra till sex. Sen har vi en trött Anna!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0