Harry Potter

Gud vilken kväll! Amazing! Har verkligen haft jättekul! Var grymt nervös i början, men det gick över så fort jag satte mig i Adams bil.

Vi körde ner till hamnen, samtalet flöt på bra. När vi stiger in på Joda så möter vi en ätandes Adam och en ätandes Josefine. Just då tänkte jag bara; NEEEEEEEEJ! Men det gick bra. Josefine skötte det fint, tack och lov. Medans vi äter så kommer Olivia in med sina föräldrar. Och jag bara tänker; men HERRE GUD! Kommer jag möta ALLA mina kompisar idag eller?

Käket var gott, vi blev klara mycket tidigare än väntat. Han bjöd, men jag ville inte det. Ha vägrade låt mig betala. Vi drog till bion. Satt där och snackade ett tag eftersom vi var så tidiga. Innan insläppet möter vi Mirjam och Petter (Vilka fler ska vi möta innan bion har börjat liksom).
Harry Potter var iaf asbra! Grymt värd att se, vill dock ha del 2 NU!!

Han skjutsade mig hem till lägenheten. Snackade lite. Allt känns så jävla bra! Och jag är så jävla glad! 

/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0